#30. kem Jambori PRS..a memorable event.. Ceciku.. Ceciku..


haallllllooooo rakyat sekampung.. hehe :))
rindu aku x?? =,=' *perasan jap! ehehe.

hurm.. as uols taw kan.. aku g berkabung bercamping kt Hutan Lipur Ulu Bendul..
aku dapat ahli group yg sgt3 happening!
CIKU!! ceciku..ceciku..ceciku.. 
sgt happening k! eventhough markah group kmi tertinggi tercorot! ops!
tp.. kmi la yg paling happening n mmg muka xmkn saman.. haha :)
maaf ye cegu jun.. 
malas nk ckp byk2.. jom lyan gambar.. hehe.. 
mood: malas nk wt watermark!

p/s: gmbr xikut turutan ok!! :))


neh la group CIKU.. ceciku..ceciku.. masing3 pala giler! =D

tulih jgn x tulih.. haha.. ciri2 IDOLAku..

say cheesee!! :)

doraemon!! 

ini idrani!.. gila pangkat!!  :))

muka juri yg xpueh ati.. Ijam n Posto.. :)

muka ex-boyfie mangsa mintak simpati.. ops!
neh watak tuk aktiviti "Mahkamah Bersidang"
-asri-

muka boyfie mangsa yg mmg suspek utama! :)
-achik-

"saya xbersalah! " - kata jiran.. ops! reporter!! "no komen"
-mirza(hitam)-
-amad(merah)-

"saya xbersalah yang arif... saya teraniaya"
-ayu-

juri 1
-husna-

juri 2
-dayah-

yang arif a.k.a hakim yg berat sebelah! haha :))
-ain-

reporter terBAEK!

komunikasi 1 hala.

eh3.. doraemon! dayah!! :)

eh3.. neh bukan group CIKU.. neh srikandi KPMB :))

keja si posto neh TIDO je.. g belakang Ijam.. TIDO..

"Yassinnnn......."-ijam baca!

"eh kau bajet ko lawa sgt ke hah??dh la pakai bj bundle je.." neh la kata2 bdk yg agresif! =)

ini lah dayah a.k.a doraemon!

eh3.. candid la plak..

puzzle yg hampir siap!

eh... da siap la.. dpt 5000 markah! :))


"Together Everyone Achieve More- TEAM"

neh la group CIKU yg happening!

gila kn mereka ini.. hahaha :)

srikandi group CIKU.. xcukup 2owg! :)


neh bawu cukup..srikandi CIKU! ceciku..ceciku..

apa la yg di buat dik mirza 2.. haaaaa...

neh la untung dok blakang.. membuta je keja korunk kn???

neh je la gmbar yg aku ada. yg laen tggu gmbr dri dik mirza.dik dayah n achik!! :))
tanx guys! korunk happening sgt! :) u guys make my weekend more colourfull..
eventhough group kita yg tercorot n selalu kena tolak markah...
tp kita tetap bersatu kn...
hehehe.. korunk neh mmg xmakan saman.. apa yg cegu cakap kt depan..
sure ada je idea korunk nk mencelahkn.. hehe :)
tanx again!! tanx to dayah.husna.ain.ayu.idrani.posto.ijam.achik.asri.mirza.amad.abun.. hehe :))
xlupa gak tanx to cegu2 n urusetia from KMS..
saya nk gmbr pleaasseeee....!! =DD


p/s:saya kena kuat tuk menghadapi masa akan datang!saya doakan awak sentiasa bahagia! :')

Comments

  1. woooo diriku banyak dihighlight disitu ye~ hoho

    ReplyDelete
  2. mmg la.. dh nama pun doraemon!! haha :))
    hurm. btw. now sis ngah tgk cita doraemon!! hahahahahahahahaha =))

    ReplyDelete
  3. wndu glew2 kt cecikuu... ble ag leh jmpe?... sob2..

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Natural Skincare; Mary Jardin

Steamboat Sedap di Pearl International Hotel

New Semester