11. Thanks for the memories #1

assalamualaikum ! hye.hye.hye :)

lokasi: Rumah Seri Kenangan Ulu Kinta, Ipoh (rumah orang-orang tua)
tarikh: 31/03/2012

thanks for the memories. susah nak dapat pengalaman ini semua. mungkin ia hanya sekali dalam seumur hidup kita. wallahualam. terima kasih untuk semua yang terlibat. inilah kenangan paling indah. thanks for the memories.

walaupun pada ketika itu saya marah pada sesiapa yang menagis. dan saya tidak menangis. saya mintak maaf ye. bukan bermaksud saya tak terasa or sedih langsung. tapi. saya cuba untuk menahan hati saya supaya tidak menangis. saya perlu tunjuk pada mereka yang saya neh kuat. saya taknak tunjuk kesedihan saya. huhu.

saya tak tahu macam mana nak gambarkan perasaan saya ketika itu. sedih sangat bila tengok keadaan mereka di sana. ada anak sendiri yang hantar diorang kat sana. huhu. ada yang di ambil or bahasa kasar di kutip oleh kerajaan ipoh dan dihantar ke sana. huhu. sadis. =(

fyi. actually, Rumah Seri Kenangan Ulu Kinta neh terletak dalam Hospital Bahagia, Tanjung Rambutan.. so, most of them ada yang sakit mental, ada yang da okay. huhu. sedih sangat. :( mereka terlalu gembira mendapat kunjungan dari kami. mereka sedih sebab mereka menanti anak-anak mereka untuk melawat or ambil mereka pulang. huhu..

gambar-gambar ini adalah kenangan yang terbaik dalam hidup aku. thanks guys. thanks for the memories. i really appreciate it! :)

spotted that yang pakai baju kurung hijau itu. orang panggil dy ADIK. sebab dy da kembali ke zaman kanak-kanak.  sedih. dy ada ngn kami all the time. eventhough dy da takley cakap. dy follow je kami semua :')



aunty neh karok lagu india. dy happy sangat2 dapat nyanyi..

best sembang dengan uncle neh. :) dy suh aku nyanyi dulu baru dy ikut aku. heee =D

artis OC.. mamu! :)

gelek sekali :)

cubaan ADIK wat <3



majlis dirasmikan oleh Presiden Belia 4B 


best la uncle!

with dearest chacha! :)



tumbuk maw?

thanks sis Adzrina n sis Syikin! :)

jemput-jemput yang di goreng oleh kami :)

mereka :)

mr Presiden! :)

anep! 

syifa azhar :)

sara zainal :)


sis Adzrina. thanks for everything! =)



p/s: fyi. actually ORIENTATION COMMITTEE (OC) telah mengadakan program khidmat masyarakat kat sana :) inilah kenangan yang tak mungkin akan dilupa kan :))


Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

Natural Skincare; Mary Jardin

Steamboat Sedap di Pearl International Hotel

New Semester