1. happy BIRTHDAY mama! =D

assalamualaikum ! hye.hye.hye :)

happy bday mama! semoga panjang umur dan murah rezeki selalu :) amin. terima kasih untuk segala-galanya mama. akak sayang mama sangat-sangat. mama adalah segala-galanya bagi akak. akak tataw nak bagi hadia akak kat mama. akak hadiahkan doa dari jauh je mama. maafkan akak. dari ujung rambut sampai ujung kaki. akak doakan mama bahagia sentiasa disamping orang yang tersayang. tadi pagi. pas akak bangun. akak terus call mama. akak wish birthday. akak sedey. sebab setiap tahun sure akak xdak time birthday mama. akak kan anak perantauan. walaupun mama da umur 52 tahun. tapi. mama tetap nampak muda. wow!

mama layan je perangai kami adik beradik yang macam-macam ragam neh. tanx mama. mama tabah mendidik dan membesarkan kami selepas permergian arwah ayah. mama kuat. tanx to pak jan sebab ada sentiasa ngan mama. terima kasih. akak doakan mama  bahagia selalu.. :)

mama. doakan akak berjaya di dunia dan di akhirat ek mama. doakan akak untuk dapat jodoh yang baek mama. akak suh mama carikan. tapi. mama xmaw. sebab mama cakap ada banyak jodoh kat luar. mama suh akak cari senirik. huhu. doakan akak ye mama. tanx again mama! :)




lots of love, 
ur lovely daugther.. =)

p/s: 1st entry untuk tahun 2012. alhamdulillah. 2011 banyak memberi aku kisah pahit and alhamdulillah aku berjaya untuk harunginya. now. aku nk buka buku baru. dan mahu mencari cinta baru. huhu. insyaALLAH.. =)



Comments

  1. happy birthday auntie...
    may god bless u..

    =Jom Exchange Blog===
    http://kaiakihiro.blogspot.com/2012/01/jom-bertukar-blog.html

    ReplyDelete
  2. bgusny ank 'mak' ni,jeles rs.but mga mdpt kbrktan ddnia akhrt,syurga dbwh tlpk kaki ibu..jom fllow me d http://inapramlee.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. sis @inapramli : insyaALLAH.. amin.. hehhe.. jgn jeles2.. hehe =))

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Kini Kecantikkan Bukan Lagi Fantasi dengan Produk Maria Miracle

Steamboat Sedap di Pearl International Hotel

Pakej Murah Seoul, Korea ; 2017