Kini Kecantikkan Bukan Lagi Fantasi dengan Produk Maria Miracle

assalamualaikum.

kalau korang nak tahu la kan, Syifa' memang tak pernah makan mana-mana kolagen yang ada di pasaran sekarang ni. Bukan apa, Syifa' takut dengan kesan sampingan yang negatif sebab kan dah banyak sekarang kolagen yang berada di pasaran. 

Tapi, bila pertama kali Syifa' try kolagen dari Maria Miracle ni, Syifa' terus jatuh cinta. Hilang terus negatif persepsi Syifa' pasal kolagen. HAHA. Apa yang membuatkan Syifa' jatuh cinta dengan Maria Miracle ni, sebab selalunya sebelum 'period' memang jerawat ni bermaharajalela dekat muka ni. Tapi, selepas makan 3 sachet kolagen dari Maria Miracle ni, jerawat dah mula kecut dan parut pun tiada. Syok wei. Dan bila Sally makan kolagen ni, bibir dia pun dah mula 'pinkish' .. Bestnya.. Tak sabar rasanya nak habiskan satu kotak ni. 


Maria Miracle ni adalah Anti Aging dimana sejenis serbuk kolagen yang lazat mengandungi ekstrak strawberi. Ianya terdiri daripada L-Cysteine, Asthaxanthin, Asis Askorbik dan L-Arginine yang boleh memberi korang kulit yang licin, muda, cerah dan putih berseri.

Korang jangan lah risau sangat eh kalau rasa was-was nak ambil Maria Miracle ni sebab dia memang 100% asli dan selamat. Ada sijil kelulusan HALAL dari JAKIM, Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM) dan juga GMP.

Kalau pengambilan secara konsisten pulak, kulit lebih cerah dan gebu, kulit bersinar secara semulajadi, melembutkan, menegangkan dan menganjalkan struktur kulit, membantu mengatasi masalah kusam dan tidak berseri, mengecilkan Liang Roma, pencerahan sekata satu badan dan meratakan tona kulit, antioksidan untuk melambatkan anti penuaan, merawat masalah jerawat dari dalam dan memudarkan parut dan jerawat dan memberikan tenaga. Ini memang terbukti dalam memberi tenaga. Sebabnya, semalam dah la Syifa' tidur jam 2 pagi (layan KDrama), bangun sahur pulak 4.45pagi. Selepas sahur tak tidur lagi sehinggalah sekarang. Alhamdulillah masih bertenaga :)
 

Cara pengambilan Maria Miracle: 
i) Kemam sekali sehari sebelum tidur (semasa perut kosong @ 2 jam selepas makan)
ii) Elakkan minuman berkafein
iii) Amalkan minum air kosong yang banyak (sekurang-kurangnya 2-3 liter sehari) untuk memudahkan penyingkiran toksin
iv) Boleh digunakan oleh lelaki dan wanita

No filter, alhamdulillah jerawat sudah tiada dan liang roma mengecil :)

Dah la best consume kolagen dari Maria Miracle ni. Lepas  tu, affordable pulak tu. Tambah-tambah sekarang ni ada Harga Cun Melecun Raya wei ! apa lagi, terjah lah IG Maria Miracle .

"PROMOSI Ramadhan utk produk Maria Miracle Collagen :
Sekotak (1) Maria Miracle RM90
Combo dua (2)kotak Maria Miracle RM170
Combo + Face Mist RM200
Jom kekalkan tenaga sepanjang berpuasa.Jom cuba Maria Miracle Collagen.
Hubungi kami utk maklumat lanjut atau pm kami SEGERA.
Whatsapp "PROMO" ke 
010 522 6202 "

Nak dapatkan lagi info lanjut tentang Maria Miracle ?

Facebook: Maria Miracle
Telefon:03-41629590 | Fax: 03-41629591 | Hotline: 010-5226202

Comments

Popular posts from this blog

Natural Skincare; Mary Jardin

Steamboat Sedap di Pearl International Hotel

New Semester