16. Please be strong !

assalamualaikum. 

kalau dulu aku berduka disebabkan perpisahan. tapi aku tahu dy sudah bahagia. alhamdulillah. tapi. sahabat aku. kehilangan orang yang disayangi. sekelip mata. aku baru mengetahuinya. subhanallah. besar tamparan itu untuk sahabat aku. sabarlah sayang. ALLAH lebih menyayangi arwah. sama-samalah kita doakan arwah ditempatkan di kalangan orang yang beriman. okay sayang? you are strong girl ! please be strong okay sayang? :') aku pernah rasa kepedihan itu. dan aku taw hg lagi pedih. sabar k sayang?

i'm sorry dear, aku baru je taw pasal neh. aku taw menda neh dah lama berlaku kan? mungkin aku tak perasan time 2.. aku tataw nak cakap cmna. aku pernah rasa kepedihan kehilangan orang yang kita sayang. dan orang 2 jugak yang kita kongsi segala suka duka kita. tapi. kepedihan yang hg alami, lagilah mendalam. hg memang kuat sayang. sabar k sayang. walaupun perkenalan hampa just 4thn. tapi ia amat bermakna kan? simpanlah kenangan2 manis yang hampa dah coretkan. kita doakan arwah ditempat dalam kalangan orang-orang yang beriman k sayang?




p/s: hari ini saja. aku dapat tahu 2 kematian. innalillahi wa inna ilaihirraajiuun.. junior aku baru saja kehilangan adik yg disayangi dy. dan kwan aku kehilangan orang yang disayangi bulan 3 ari tu and aku baru mengetahuinya. subhanaALLAH.. sama-samalah kita doakan arwah ditempatkan dalam kalangan orang yang beriman.. al-fatihah.. :')



Comments

  1. things happened for a reason.. semoga mereka tabah menghadapinya... al fatihah.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Natural Skincare; Mary Jardin

Steamboat Sedap di Pearl International Hotel

New Semester