NIVEA EMPOWER RUN 2016; DEFY YOUR BOUNDARIES


"Nivea, it's starts with you" 

Sapa suka pakai produk Nivea angkat tangan! Seperti yang korang sedia maklum, produk Nivea memang dah sinonim dengan wanita yang aktif dan memerlukan kesegaran sentiasa. So secara tak langsung, Syifa' pun memang pakai deodorant Nivea. Best sangat, rasa wangi ja sepanjang hari dan sesuai sangat la since Syifa' dari pagi keluar rumah, malam baru balik rumah.




Korang tahu tak sekarang ni Nivea telah mengeluarkan produk yang baru dan sesuai dengan wanita iaitu deodorant "NIVEA Pearl & Beauty Deodorantyang mengandungi ekstrak mutiara boleh membuatkan ketiak kita putih bak mutiara. haa gitu..Dan yang pasti, deodorant baru ni mengekalkan kesegaran 48 jam perlindungan terhadap peluh dan lembut di kulit sebab tiada bahan-bahan kimia yang berbahaya, Jadi, kita akan kekal segar dan keyakinan!

NIVEA percaya bahawa apabila kita yakin , tidak dapat menghentikan kita daripada mencapai impian kita. NIVEA memberi kuasa wanita dengan membantu mereka menyedari potensi pada mereka dan menggalakkan orang lain melakukan yang sama! 

Good News untuk semua yang suka larian!


Untuk pengetahuan korang semua, Nivea akan menganjurkan satu larian "NIVEA EMPOWER RUN 2016; DEFY YOUR BOUNDARIES" di mana larian ini akan membantu wanita miskin dan kurang berkemampuan kerana Nivea akan mendermakan keuntungan dari larian ini kepada badan-badan kebajikan atau NGO, For Wisdom And Revolutionary Development (FORWARD) dan beberapa NGO yang membantu masyarakat yang kurang berkemampuan untuk membeli makanan atau pergi ke sekolah.

NIVEA menyasarkan dengan menghulurkan bantuan ini dan melengkapkan wanita-wanita dengan kemahiran perlu dan berlatih supaya mereka boleh mendapat satu hidup untuk menghantar anak mereka ke sekolah disebabkan kekurangan kewangan. Hanya dengan membuat perubahan ini akan mereka dapat membebaskan diri mereka daripada kemiskinan.

Jadi, apa yang kamu tunggu? Mark your calendar! Be ready to take the lead and be empowered! Let’s defy all boundaries!

Untuk maklumat lanjut, sila layari:

Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

Natural Skincare; Mary Jardin

Steamboat Sedap di Pearl International Hotel

New Semester